"Ugyanolyan előadó vagyok, csak én rossz helyre születtem" - Shybalenci interjú

Kép: Gubicza Milán (@aqutaii)

Shybalenci nem egy átlagos huszonéves trap feltörekvő. Zenéi azért is tűnnek ki az átlagból mert magyar létére dalainak nyelve angol. A rapper/producer oszlopos tagja az On The Low Inc. csapatának ami bár hazai előadókból áll, Balenci minden lépése a külföldi piac felé veszi az irányt. Ez az interjú 2019 nyarán készült a TRIP hajón a Footshop és Black Trap által szervezett Wavy Gravy koncerten ahol a fellépése előtt kérdeztem jövőbeli terveiről.

 

- Ha be kéne mutatnod magad pár mondatban, hogy tennéd?

Ugyanolyan előadó vagyok mint a magyar előadók csak én rossz helyre születtem.


- Mit jelent és hogyan jött a neved?

Amikor elkezdtem zenéket csinálni még nem is volt rendes nevem. Majd amikor összehaverkodtam 3rdivison-el (rapper Miamiból) akkor volt ez a csapat, hogy SHY SUPPLY abból jött a névelő „Shy” (ami egyébként nem azt jelenti, hogy félénk hanem egy rövidítés = Stop Hating Yourself). A balenci meg úgy, hogy „Benci”-nek becézz a barátnőm és így Benci + Balenciaga = balenci.

- Mit kell tudni a Shy Supply-ról?

A Shy Supply mostmár teljesen átalakult és ShyBoyShit lesz. 3rdivisonnek van kint egy spanja őt most bevette mint előadó, rajtuk kívűl én vagyok még benne. Régen többen voltunk de mindenki más b*szott bármit csinálni.


- Kivel dolgoznál együtt?

Akivel nagyon az Young Thug, örök példakép. Meg persze az összes fia: Lil Baby, Lil Keed, Gunna mindegyik. Akivel még szeretnék és biztosan fogok is az Ssgkobe.

- Külföldi & magyar zenei inspirációid?

Ismét Young Thug, magyar nincs.

- Milyen érzés volt Xavier Wulf előtt fellépni?

Na hát az például k*rva jó volt. Mondjuk a tag megígérte, hogy csinálunk egy közös számot aztán ez el lett felejtve, de hát a clout ugye megköveteli, hogy ne legyen kedves az alacsonyabb rangú előadókkal. Megértem de azért jó lett volna.

 


- Beateket több idő csinálni vagy szöveget írni?

Szöveget nem nagyon írok, akkor találom ki amikor felveszem. Nem is tudok nagyon előre szöveget írni csak ha már megvan milyen lesz a flow. Viszont ha a flow túl gyors akkor leírom. Olyan nincs, hogy előbb van szövegem mint beatem.


- Mit várhatunk tőled 2020-ban?

A 2020-as évet én 2030-as zenével indítom. Tavasszal várható egy szóló album illetve be lett ígérve a ShyWorld 2 ami egyenlőre sehogy sem áll de ha lesz akkor az nyáron vagy ősszel jelenik meg.


- Mit lehet tudni a szóló albumodról?

10-20 dal lesz rajta amiből sok self produced (azaz prod. Shybalenci) de lesznek rajta azért más producerek is mint például 10fifty és Mingo. Közremükődök egyenlőre titok de aki biztos, hogy lesz az 3rdivison.

- Mit kell tudni a Shybalenci X Lil Holt albumról?

2018 decemberben felvettünk hat számot de azóta annyi idő eltelt, hogy nem vagyunk vele annyira megelégedve, hogy kiadjuk ezért sok munka van még. Ezért nincs kiadva. Címét még nem tudjuk.

- Melyik a kedvenc dalod erről az albumról?

Nekem a Hypeshift, annak van a legjobb beatje.

Kép: @208indiakit1

- Hobbik zenélésen kívűl?

Csinálok képszerkesztéseket. Elkezdtem a videó szerkesztést is tanulni. A zene amúgy nem hobbi, az flex (nevet), az karrier.

- Fogunk e téged valaha hallani magyarul rappelni?

Nem, maximum inkognítóban. Úgy hogy nem tudjátok, hogy én vagyok az. De ilyen még nincsen.