"Legjobb trapperek a faluban" - Kisé & Lil Tib interjú

Kisé és Lil Tib, két Erdélyi rapper akiket nagyon megszeretett a magyar szcéna.

 

fotó: Kocsis Robi (@krxbi)

Kisé és Lil Tib a magyar underground trap népszerű alakjai. Mindketten Erdélyből származnak de Kisé jelenleg Angliában él. Első fellépésük viszont itthon volt a tizenharmadik alkalommal megrendezett On The Low bulin, ez az interjú magyarországi ittlétük alatt készült. A srácokat eddigi zenei karrierükről kérdeztem illetve, hogy mi vár ránk hallgatókra és, hogy mit kell tudni az érkező albumaikról. Azt is megtudtam mi az Enorelli, a nemrég bemutatkozott brand.


- Hogy mutatkoznátok be pár mondatban az olvasóknak akik esetleg még nem ismernek?

Kisé: Szerintem kijelenthetem, hogy mi vagyunk Erdély trapperei.

Lil Tib: Én vagyok a legjobb trapper a faluban (nevet).


- Mit kell tudni az enorelliről?

Kisé: Nagyon rég szerettünk volna már valami jól hangzó nevet a gangnek illetve szeretnénk belőle egy brandet csinálni, ugye már voltak ezek a kapható pólók is. Az enorelli nevet egyébként álmomban találtam ki (nevet) de nem jelent semmit amúgy. Család és összetartás.x


- Kik a tagok? Fog-e bővülní?

Kisé: Jó magam, Tib, Krxbi, Fendo Matheo

Lil Tib: Annyira erős ez a család (mert egy nagy család vagyunk), hogy szerintem nem fog bővülni.

Kisé: Szeretnénk a jövőben majd közösen zenéket csinálni de egyenlőre csak én és Tib toljuk.


- Kisé, te ugye még pár éve XXXKISÉRTÉS néven csinált feldolgozásokat. Mikor és hogyan jött nektek, hogy komolyabban vegyétek a zenélést?

Kisé: Amikor már próbáltam kiépíteni a Kisé imidzset akkor vettem fel három zenét köztük a Tréning Gang-et is de még akkor sem gondoltam komolyan. Most jött el pár hónapja, hogy komolyan veszem.

Lil Tib: Nagyjából egyszerre kezdtünk el zenélni teljesen lelkes kezdőkként.


- Kisé neked idén érkezik az Apollo nagy albumod, mit lehet tudni róla?

Kisé: Megjelenést még nem tudok pontosan mert tíz vagy tizenegy dal lesz rajta és csak négy – öt van róla kész. De nagyon várom, hogy kész legyen és kint a kertben chillezve végig hallgassam. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a célközönségem reakciója.


- Közremüködők?

Kisé: Nem tudok mindenkit még, hogy ki lesz pontosan de aki biztos az Kondor, Lil Tib, AKC Misi vele ugye a Marlboro már kijött.


- Van olyan akit szerettél volna közremüködőként de nem sikerült?

Kisé: Nincs nagyon, nem szoktam senkit megkeresni feat-ekkel. Misivel is csak megtaláltuk egymást és Kondorral is a zene által ismerkedtünk meg. Hallgatjuk egymást, mindenki nagyon jó arc és imádok mindenkit.


- Tib, tőled is várhatunk esetleg egy albumot? Ha igen mit kell tudni róla?

Lil Tib: Én most kezdtem el egy albumot. Az album címe az lesz, hogy Trapsylvania, ez szerintem még idénre így kész lesz. Nyolc dal, Kisé feat mindenképp.


- Milyen hatással van a zenei karrieretekre, hogy külföldön éltek de Magyarországon vagytok ismertek?

Kisé: Engem viszonylag senki nem ismer (nevet), több ember van szerintem aki ismer itt Budapesten mint egész Erdélyben.

Lil Tib: Nagyon nehéz így, hogy távol vagyunk mindentől.


- Külföldi ismerősök mit gondolnak a zenéitekről?

Kisé: Én Angliában élek, körülbelül egész suli tudja, hogy én zenélek és adják is.

- Tudtok olyanról aki nem beszél magyarul és hallgat titeket?

Kisé: Persze, az egész osztályom.

Lil Tib: Igen, akad mindig.


- Július huszadikán volt az első fellépésetek a tizenharmadik On The Lowon...

Lil Tib: Első de nem az utolsó, reméljük


...milyen érzés volt?

Kisé: Én nagyon izgultam az elején bár szerintem a többiek is látták inkább végig izgultam.

Lil Tib: Én viszont nem izgultam, inkább próbáltam Zsombiba önteni a lelket, hogy ne izguljon már (nevet). De király érzés volt nagyon.

Kisé: Ja, nagyon király volt, mindenkit megismertünk. Konkrétan egy álom világban élek mióta itt vagyunk Pesten.